گشایش ۵۰ طرح قفل شده در پایتخت

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از باز شدن فاینانس ۷۹۱ واگن مترو پایتخت خبر داد و گفت: تکمیل خط ۷ مترو، بهره‌برداری از ۳ بزرگراه، انعقاد قرارداد برای خرید ۳ هزار اتوبوس و نیز در حوزه مشارکت‌ها ۵۰ طرح که در گذشته قفل شده بود، اکنون به ثمر نشسته است.

لطف الله فروزنده در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: در حال حاضر ما توانستیم فایناس ۷۹۱ واگن را باز کنیم.

وی افزود: همچنین تکمیل خط ۷ مترو، بهره برداری از ۳ بزرگراه شهید شوشتری، بروجردی و یادگار امام(ره)، انعقاد قرارداد ۲۸ هزار میلیاردتومان برای خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس و همچنین در حوزه مشارکت ها ۵۰ طرح که در گذشته قفل  شده بود، اکنون به ثمر نشسته است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تحقق این امر به جز همدلی ممکن نبوده است، ادامه داد: همه مدیران و کارکنان در قبال وظایف محوله احساس مسئولیت می کنند و روند پیشرفت امور را پیگیری می کنند؛ به طوری که هر کسی به اندازه خود مسئولیت می پذیرد و جوابگو است.

وی بیان کرد: بالاترین عزت، شان، منزلت و افتخار برای مجموعه مدیریت شهری، خدمت به مردم و خادمی شهروندان با روحیه جهادی و کار انقلابی و شبانه روزی است.

فروزنده با اشاره به اینکه اداره مناسب شهر یکی از مواردی است که می تواند امید را به جامعه نوید دهد و اعتماد شهروندان به مدیریت را در پی داشته باشد، بیان کرد: نقش و اثر مدیریت شهری بسیار فراتر از انجام امور روزمره است. مدیریت شهری می‌تواند اعتماد و امید اجتماعی را در مردم تقویت کند و زمینه ساز تحولات اجتماعی و فرهنگی باشد، باید تلاش کنیم نقاط مثبت را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه در این دوسال اخیر اتفاقات بزرگی در مدیریت شهری رخ داده است، یادآور شد: نقش معاونت مالی نقش مهمی است، باید شناخت کافی نسبت به برنامه ها و سیاست هایی که شورا می گذارد در قالب برنامه ۴ ساله، بودجه سالیانه و ذیل آن شهردار، وجود داشته باشد؛ یکی از اصول مدیریتی بحث شناخت اهداف است و توافق و باور بر آن می باشد که این هدف در گرو کار گروهی و  خرد جمعی شکل می گیرد.

فروزنده با اشاره بر انضباط مالی تاکید کرد: هم اکنون معاونت مالی روز به روز به سمت نظم و انضباط مالی گام های مثبتی برداشته که از جمله آن می توان به ایجاد خزانه واحد و اقدامات موثری که در امور مجامع رخ داده اشاره کرد.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 43224

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =