لزوم تسریع در روند پیشرفت پروژه ساماندهی رود دره فرحزاد و اتمام در موعد مقرر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشست بررسی چگونگی پیشرفت فیزیکی پروژه روددره فرحزاد بر لزوم تسریع در روند پیشرفت پروژه و اتمام آن براساس زمان بندی مصوب تاکید کرد و گفت: فاز یک این پروژه تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست بررسی چگونگی پیشرفت فیزیکی پروژه رود دره فرحزاد با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، معاونین خدمات شهری مناطق ۲ و ۵، مدیران و مشاوران این حوزه، پیمانکار و مشاورین این پروژه  و... عصر دیروز شنبه ۸ مهرماه با محوریت بررسی  آخرین وضعیت پروژه احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد برگزار شد.

در این جلسه نظری پس از ارائه گزارشات پیمانکار و مشاورین این پروژه در خصوص آخرین وضعیت پروژه احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد، گفت: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری تهران محسوب می شود که باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسد.

وی در ادامه بر تسریع در روند پیشرفت پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی ها و مذاکرات لازم به رفع معارضین موجود و نیز تملکات در این پروژه بپردازید و شهرداری های مناطق ۲ و ۵ موظفند کلیه معارضین را رفع کنند تا انشالله بتوانیم این پروژه را در زمان بندی مصوب به اتمام برسانیم.

گفتنی است؛ در این جلسه هر یک از مسئولین به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای رفع مشکلات و موضوعات مطرح در این جلسه پرداختند و در پایان این جلسه مقرر گردید که کارگروه و کمیته ای برای رفع معارضین این پروژه جهت تسریع در روند پیشرفت پروژه تشکیل شود.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: 43263

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =