ابلاغ دستورالعمل بارش به تمامی مناطق ۲۲ گانه پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ابلاغ دستورالعمل بارش به مناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: دستورالعمل برف‌روبی نیز بزودی به تمامی مناطق ۲۲ گانه جهت اجرا، ابلاغ خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه شورای مدیران حوزه خدمات شهری با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، عباس نژاد رئیس دفتر مرکزی حراست معاونت خدمات شهری، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت عصر روز شنبه ۸ مهرماه در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد.

نظری در این جلسه پس از ارائه گزارشاتی مفصل در خصوص مجموعه برنامه ها، اقدامات و عملکرد اداره کل خدمات شهری که شامل سه بخش: اقدامات مستمر، اقدامات فصلی و اقدامات مناسبتی است، گفت: اداره کل خدمات شهری به جهت ماموریت ها، وظایف و نقش نظارتی و کلیدی که بر عهده دارد، در حوزه خدمات شهری از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: نظارت بر حسن انجام کار در امور مرتبط با حوزه خدمات شهری و نیز بازدیدهای مستمر از سطح مناطق ۲۲ گانه و پیگیری های این اداره کل منتج به ایجاد تحولات، پیشگیری از بروز مشکلات در سطح شهر و یا رفع موانع و مشکلات موجود در راستای ارتقاء خدمات رسانی به شهر و شهروندان می شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل بارش ها به ابلاغ دستورالعمل بارش به مناطق ۲۲ گانه پرداخت و بیان کرد: تمامی مناطق سناریوی فصل بارش اعم از تعداد نیروها و تجهیزات را احصاء و به رصد نقاط آبگیر در سطح منطقه خود بپردازند تا در کمترین زمان ممکن به رفع آن نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد، بپردازند.

وی در ادامه با تاکید بر انجام لایروبی مستمر و فصلی در سطح تمامی مناطق گفت: تمامی مناطق ۲۲ گانه باید به شکل مستمر و فصلی به لایروبی رودخانه ها، مسیل ها و... بپردازند تا در این خصوص نیز مشکلی نداشته باشیم.

به گفته نظری؛ دستورالعمل برف روبی نیز بزودی به تمامی مناطق ۲۲ گانه جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

همچنین در این جلسه مهندس نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص تعریف ساختار فعالیت ها براساس چارچوبی مشخص تاکید کرد.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر: 43285

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =