شهرداری تهران در موضوع ترمیم حقوق تابع قانون بوده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در موضوع ترمیم حقوق، تا به این لحظه، طبق شرایطی که بخشنامه به دلیل رأی دیوان در آن قرار گرفته، شهرداری تهران در مسیر تعهد به قانون حرکت کرده است. 

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص بخشنامه مربوط به ترمیم حقوق کارکنان اظهار کرد: شهرداری تهران و شورای شهر در این اصل که حامی حقوق کارکنان خدوم شهرداری تهران باشند و هر خدمتی از دستشان بر می‌آید برای کارکنان بی هیچ منّتی و حسب وظیفه انجام بدهند، همدل، همراه، هماهنگ و همصدا هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال بخشنامه سازمان استخدامی و اداری کشور، بخشنامه جدیدی نیاز است تا مانع قانونی و ابهام ایجاد شده رفع شود، خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری تهران در تبعیت از قانون، به هر بخشنامه‌ای که در این زمینه صادر شود متعهد خواهند بود. 

سروری خاطرنشان کرد: در موضوع ترمیم حقوق، تا به این لحظه، طبق شرایطی که بخشنامه به دلیل رأی دیوان در آن قرار گرفته، شهرداری تهران در مسیر تعهد به قانون حرکت کرده است؛ به این معنا که پس از ابلاغ بخشنامه، شهرداری اقدام به صدور احکام افزایش حقوق کارکنان کرد اما به محض صدور رأی دیوان و ابهامات قانونی ایجاد شده، برای رعایت قانون منتظر اعلام نظر نهایی دولت محترم است.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 43311

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =