افتتاح حدود ۱۰۰۰ پروژه محلی به دنبال طرح «من شهردارم ۱»

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: از حدود ۱۳۰۰ پروژه که از دل پیشنهادهای مردم در طرح من شهردارم استخراج شد، ۱۰۰۰ پروژه محلی افتتاح شد.

پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر، درباره طرح «من شهردارم ۲» گفت: مانند سال گذشته قرار است که طرح «من شهردارم» تجربه جدیدی را در رابطه با مشارکت مردم در پروژه‌های شهری رقم بزند. سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند این طرح رصدی بر مبنای نظر نخبگان محلات است. ما در شورای شهر تهران پیشنهادات شهروندان را با نظرات جمع آوری شده تطبیق می دهیم. 

سروری با بیان اینکه پیشنهادات جمع آوری شده از مخاطبین، مجموعی از نظراتی بود که مستقیما از مردم و نخبگان محلات گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس این عملکرد، طرح ریزی لازم انجام شد و باید به عنوان یک نکته مثبت بگویم که از حدود ۱۳۰۰ پروژه که از دل این پیشنهادها استخراج شد، ۱۰۰۰ پروژه محلی افتتاح شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در صورت مشارکت و مساعدت مردم نتایج خوبی در انتظار این طرح خواهد بود، عنوان کرد: شورای شهر تهران، امسال در طرح رصد ۲ به دنبال این است تا با آسیب شناسی که روی طرح رصد ۱ انجام داده است به شکل جدی‌تر و عمیق‌تری موضوع نظرات نخبگان محلات را جمع آوری کند.

وی در پایان گفت: طبیعتا طرح «من شهردارم ۲» می‌تواند نقطه نظرات مردم را منتقل کند؛ آنجایی که این نظرات با هم، هم افزایی دارد ما نظرهای با اولویتبیشتر را در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 43566

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =