همت بلند شهردار تهران پروژه ۱۳ سال بر زمین مانده را به نتیجه رساند

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اینکه پروژه بروجردی با اتصال به زرند، فتح و یادگار امام دسترسی غرب را آسان می‌کندگفت: همت بلند شهردار تهران پروژه ۱۳ سال بر زمین مانده را به نتیجه رساند

 به گزارش خبرنگار شهر؛ صبح امروز فاز نخست «بزرگراه سردار شهید محمد بروجردی» در قالب هفتاد و پنجمین شنبه امید و افتخار با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران، هادی حق‌بین سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران و سایر مسئولین شهری و شورای شهر تهران افتتاح شد.

در ابتدای این برنامه هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه: ترافیک با زندگی شهرنشینی عجین است و نمی‌شود از آن غافل بود، گفت: در مدیریت ششم توسعه  به موضوع بزرگراه‌ها و تقاطع‌ها به صورت ویژه پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه در این روند با دو دسته پروژه مواجه هستیم دسته اول این پروژه‌ها را شامل پروژه‌های کوچک مقیاس و گردش‌های ترافیکی دانست و دسته دوم راو کلان پروژه‌ها یا پروژه‌های کلان دانست که پروژه بروجردی یکی از این پروژه‌هاست.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با اشاره به اینکه پروژه بروجردی با اتصال به زرند، فتح و یادگار امام دسترسی غرب را آسان می‌کند، گفت: فاز اول ۳/۷ دهم کیلومتر مسیر است و پیش بینی شده که این پروژه در فاز اول دارای زیرساخت‌های شهری باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه شرایط خاصی داشت ادامه داد: این پروژه به جهت بافت مسکونی معارضین سختی داشت  درحالیکه این مشکل می‌توانست در ادوار قبلی حل شود و کار ۱۳ سال به درازا نکشد.

حق بین با اشاره به اینکه همت بلند شهردار تهران کار ۱۳ سال بر زمین مانده را پیش برد  تصریح کرد: با همکاری بدنه تیم اجرایی پیمانکار، پلیس راهور، شهرداری و شورای شهر کار پیش رفت تا پروژه را به طور کامل تحویل دهیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه در ساخت این فاز ۱۴۴۰ حلقه شمع به کار رفته است خاطرنشان کرد: علاوه به راین در پروژه فوق ۱ میلیون و ۸۸ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۳۸ هزار متر مربع سطح دیوار سازی انجام شده است، همچنین برای ساخت فاز اول پروژه ۶۰ هزار تن آسفالت و ۶۶ هزار تن بتن غلطکی ریخته شده است. 

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 43446

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =