تدارک ویژه برنامه‌های نکوداشت هفته تهران از برپایی تور گردشگری تا همایش تهران شناسی در منطقه ۱۹

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: به مناسبت نکوداشت هفته تهران از ۱۴ تا ۲۰ مهر ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی مختلفی تدارک دیده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهرنوش ریاضی مدیر روابط عمومی این منطقه با اشاره به اینکه این هفته فرصتی مناسب برای معرفی هویت شهر تهران است، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ۱۹ در شهر تهران و برخورداری از شاهراه های ارتباطی و مبادی ورودی، این منطقه به عنوان دروازه بین المللی پایتخت محسوب می شود.
وی افزود: در هفته تهران ضمن تدارک برنامه های متنوع به منظور آشنایی شهروندان با شهر تهران و منطقه ۱۹ از اجرای جشنواره غذایی در ساختمان ستادی منطقه برای همکاران در روز یکشنبه ۱۶ مهر با تهیه و طبخ غذاهای اصیل تهران و سنتی با حضور کارشناس تغذیه، انتخاب غذای برتر و اهدای جوایز به برگزیدگان خبر داد.

مدیر روابط عمومی منطقه ۱۹ بیان کرد: تور گردشگری روستایی همراه با بازدید از اماکن تاریخی چون قلعه خمار آباد، کاروان سرای سپه پور، یخچال طبیعی جعفر آباد جنگل و کوره های آجرپزی برپا می شود.

به گفته این مسئول؛ برپایی همایش تهران شناسی نیز با دعوت از استاد تهران شناسی همراه با نقاله خوانی با استفاده از ظرفیت سراهای محلات در این هفته برگزار خواهد شد.

ریاضی در تشریح سایر برنامه های تدارک دیده شده به برپایی تور تهرانگردی، خیابان ورزش، تهیه ویژه نامه الکترونیکی گرامیداشت تهران، معرفی تاریخچه محلات منطقه، انتشار ویژه برنامه رادیویی هفته تهران همراه با مصاحبه با شهروند فعال در حوزه تهران پژوهی، ساخت کلیپ معرفی اماکن گردشگری منطقه، برگزاری مسابقه عکاسی موبایلی از جاذبه های گردشگری منطقه، مسابقه انشاء از تهران آینده، مسابقه نقاشی تهران آینده من، گذر هنر، انتشار پوستر از اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری در فضای مجازی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 43472

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =