صیادی: «خیمه عاشورایی» و «کشتی نجات» نمادهای شهری محرم  و صفر

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهر تهران تاکید کرد خیمه عاشورایی میدان هفت تیر و کشتی نجات میدان آزادی می تواند به عنوان دو نماد محرم و صفر در شهر تهران شناخته شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ «رضا صیادی»  مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در آیین تقدیر از عوامل کلان پروژه محرم و صفر که با حضور شهردار تهران، معاوت امور اجتماعی و فرهنگی، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و تمامی عوامل دست اندرکار این پروژه برگزار شد؛ گفت: از این پس با صلاحدید شهردار تهران می توان خیمه عاشورایی میدان هفت تیر و کشتی نجات میدان آزادی را به عتوان دو نماد شهری محرم و اربعین به حساب آورد.


رضا صیادی افزود: خیمه هنرهای عاشورایی که امسال در میدان هفت تیر برگزار شد دارای دو کاربرد المان شهری و همچنین محل صدور المان های شهری به مناطق ۲۲گانه بود.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد:  امسال دو اتفاق مهم افتاد اینکه می توان خیمه عاشورایی میدان هفت تیر را به عنوان نماد شروع ماه محرم و کشتی نجات میدان آزادی را نیز به عنوان نماد اربعین دانست.


برگزاری آیین بدرقه خادمان امام حسین به صورت مردمی

همچنین در ادامه این جلسه مدیرعامل برج میلاد نیز از تاکید معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران به برگزاری آیین بدرقه به صورت مردمی خبرداد.

باقری در آیین تقدیر از کلان پروژه محرم و صفر گفت: امسال با همفکری و سیاست های معاونت اجتماعی و فرهنگی مقرر شد برنامه استثقبال از زائران اربعین به صورت مردمی برگزار شود.

انتهای پیام/

 
 

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 43609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =