اجرای پروژه‌های محله‌ای با هدف تعامل با شهروندان منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در نشست شورای معاونان و مدیران این منطقه گفت: پروژه‌های پیشنهادی قابل اجرای توسعه محله‌ای سال ۱۴۰۳، با هدف تعامل هرچه بیشتر با شهروندان و معتمدان محلی منطقه در زمان تعیین شده با رعایت دقت در جزئیات اجرایی خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه درباره برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی دومین رخداد "من شهردارم" گفت: اقدامات به صورت مستمر انجام و گزارش به موقع به دبیرخانه ارسال شود. وی همچنین تلاش مضاعف حوزه های اجرائی و نواحی نسبت به اجرای مصوبات بازدید های محلات، راهبری و تعیین تکلیف استفاده از زمین انتهای ۲۰ متری افسریه جهت ساماندهی سدمعبر و بساط گستران محدوده تاکید کرد. همچنین نظارت نواحی بر عملکرد اجرائی(حفاری و لکه گیری) شرکت های خدمات رسان اعم از مخابرات، آب، برق و گاز و پیگیری قرارگاه اجتماعی دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

شهردار منطقه ۱۵ همچنین بر پیگیری صورتجلسه قرار خدمت نظیر طرح جامع ساماندهی ورودی شرقی کلانشهر تهران - بزرگراه امام رضا (ع) بر پایه طرح دروازه شهری، حل مسئله تملک و جذب سرمایه گذاری و مشارکت جهت ارتقاء اراضی ۳۰۰هکتاری آزادگان و پارک آبی، پیگیری و اقدام لازم جهت اعمال ماده ۹ در خصوص املاک معارض باقیمانده در محدوده بزرگراه شهید شوشتری، پیگیری تعیین تکلیف تملک املاک باقیمانده جهت تکمیل پل غیر همسطح خیابان ده حقی و خیابان خاوران و احداث راستگرد دسترسی بزرگراه امام علی (ع) جنوب به شمال به شهرک مشیریه تاکید کرد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 43948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =