تولیدات سازمان زیباسازی شهرتهران قابل تقدیر است

علیرضا نادعلی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: وظیفه خود می‌دانم از حجم تنوع تولید در سازمان زیباسازی شهر تهرات در طول چند روز گذشته تقدیر کنم.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وظیفه خود می دانم از حجم تنوع تولید در سازمان زیباسازی در طول چند روز تقدیر کنم، اظهار کرد: این میزان خشم در دل مردم باید توسط سازمان زیباسازی در تبلیغات محیطی نشان داده می‌شد. از سویی دیگر با درگذشت مرحوم داریوش مهرجویی باید بنرهای تسلیت نصب می‌شد.

وی افزود: در تمام خیابان‌های اطراف محل تشییع، بنرهایی نصب شد و به جز این موضوع اتفاق بسیار خوبی در حوزه شعر و ادب فارسی افتاد؛ تمام این تبلیغات می‌توانست جذابیتی در سطح شهر ایجاد کند.

نادعلی با بیان اینکه با ابتکارات از جنس افکار مختلف، اشعاری انتخاب شد، تصریح کرد: برخی نقدهایی که مطرح می‌شود، بزرگنمایی است؛ ممکن است دیکته نوشته شده غلط داشته باشد. ما تذکر دادیم که تبلیغات کم ایرادتر باشد اما این حجم تولید قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت ایمنی در نصب بالن ها در کارگاه های عمرانی، گفت: این اقدام خلاقانه بود تا مردم بدانند خدمت رسانی می‌شود اما باید ملزومات ایمنی رعایت شود. توضیحاتی که رئیس مرکز ارتباطات به ما داد مبنی بر این بود که بالن‌ها در فضاهای محصور نصب شده اما در سانحه سوختگی منطقه ۲۱، کودکان از فنس عبور کرده بالن زمان سقوط مشتعل و باعث سوختگی می‌شود چون گاز مناسب استفاده نشده است لذا بنده تذکر خود را در این خصوص به شهردار تهران می‌دهم.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 44131

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =