بیشترین روکش آسفالت را در معابر منطقه ۴ داشته‌ایم

حسین نظری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: منطقه ۴ از نظر وسعت و جمعیت منطقه ای ویژه است و ظرفیت و موقعیت بی نظیر و نیاز به توجه بیشتری دارد که امیدواریم با همت شهرداری این منطقه مسائل مد نطر شهردار تهران در این منطقه پیگیری و رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار شهر، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۴ که صبح امروز - شنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲- در هفتاد و نهمین پویش امیدو افتخار برگزار شد، با بیان اینکه این روزها شاهد فجیع‌ترین جنایتها و سخت‌ترین روزها علیه مردم فلسطین هستیم که در طول تاریخ کم نظیر است، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه‌ هستیم که شاخص ترین آن اسکان کارگری است که نمونه ای از توجه به قشر زحمتکش پاکبانان و کارگران شهرداری است.

وی افزود: امروز هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار است که با تدبیر شهردار تهران مبنی بر اینکه ما بدهکار مردم هستیم راه انداری شد و دراین پویش ادعا کردیم که هر شنبه افتتاح پروژه ای را خواهیم داشت، این به معنی این است که شهرداری از رکود خارج شده و به معنی تلاش و برنامه ریزی و هزینه کردن برای شهر است.

نظری ادامه داد: منطقه ۴ از نظر وسعت و جمعیت منطقه ای ویژه است و ظرفیت و موقعیت بی نظیر و نیاز به توجه بیشتری دارد که امیدواریم با همت شهرداری این منطقه مسائل مد نطر شهردار تهران در این منطقه پیگیری و رقم بخورد.

در ادامه نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸ پروژه‌ای که امروز افتتاح شد بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه برداشته است، هر پروژه شهری خدماتی به مردم ارائه می دهد و به عنوان مثال در منطقه ۴ بیش از همه مناطق بحث روکش آسفالت را داشتیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ایجاد آرامستان های جدید در سه نقطه شهر تهران گفت: این موضوع مشاور دارد و مشاور مطالعات را بررسی می کند و نقاطی که امکان آن وجود دارد مشخص خواهد شد و پس از تکمیل و نهایی شدن بررسی‌ها، به شورای شهر برای تصویب ارائه می‌شود ، موضوع آرامستان‌های جدید از قبل سابقه داشته و در این دوره نیز پیگیری‌هایی انجام می‌شود و امیدواریم حداقل یک نقطه از این آرامستان‌ها را امسال به شورا ارائه کنیم.

در ادامه علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ نیز در جمع خبرنگاران گفت: پروژه اسکان کارگری از سال ۹۳ شروع شده بود و از سال گذشته از حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله تکمیل رسیده است. همچنین ۳۱ پروژه احداثی داریم که حدود ۱۵ پروژه آن تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی قنات کوثر نیز که از سال ۹۳ متوقف بود  امسال ۹۸ میلیارد تومان اعتبار گذاشتیم و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید علی محمدی تقدیر شد.

انتهای پیام/

۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 44411

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =