نشست هم‌افزایی طرح شهید آرمان با امور مساجد در مجتمع ایوان ری برگزار شد

نشست هم‌افزایی طرح شهید آرمان با مرکز رسیدگی به امور مساجد با حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و رئیس مرکز فعالیت های دینی در مجتمع ایوان ری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در ابتدای نشست هم‌افزایی طرح شهید آرمان با مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام علیرضا شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت های دینی، با تبیین فعالیت‌های انجام شده طرح آرمان در مساجد منتخب تهران گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مسجد محوری در محله را سرلوحه کار خود قرار داده است و تمام تلاشش را می‌کند که این امر در محلات شهر تهران محقق شود.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام حسین محمد ابراهیم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با تقدیر از اقدامات مرکز فعالیت‌های دینی و ستاد طرح شهید آرمان بیان کرد: این حرکتی که در دوره مدیریت شهردار انقلابی تهران آغاز شده بستری برای نقش آفرینی و کنشگری مساجد در محلات فراهم آورده است.

وی افزود: برکت نام شهیدمدافع ولایت آرمان علی وردی که بر روی طرح نهاده شده باعث توفیق روزافزون این طرح در شهر تهران می‌شود و طرح آرمان در جذب جوانان و نوجوانان از مدرسه به مسجد موفق بوده است .

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه اولویت در کار فرهنگی در مساجد با قشر نوجوان است اظهار کرد: اگر توانستیم میانگین سنی در مساجد را تغییر دهیم و مساجد را مملو از جوانان کنیم به موفقیت رسیده‌ایم.

وی هم افزایی طرح آرمان با امور مساجد را فرصتی برای تحول مساجد دانست و گفت: در دوره جدید شاهد هم افزایی شهرداری با مساجد هستیم و ما می‌توانیم در امور مساجد از ظرفیت‌های ستاد طرح آرمان استفاده کنیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان با بیان اینکه مسجد باید در راس امور محله قرار گیرد تصریح کرد: محلاتی که دارای مسجد نیستند باید مسجددار شوند همچنین مساجد دیگر نیز باید فعال تر شوند.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 44573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =