جوابیه شرکت شهروند به خبر کذب توزیع گوشت فاسد در یکی از شعب

روابط عمومی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در واکنش به خبر یک رسانه درخصوص کیفیت گوشت تنظیم بازاری عرضه شده در فروشگاه شهروند المپیک، جهت تنویر افکار عمومی با رد این ادعا، جوابیه‌ای صادر کرد. 

 به گزارش شهر و به نقل از  روابط عمومی شرکت شهروند، از سال گذشته تاکنون با وجود بحران افزایش قیمت گوشت، فروشگاه‌های شهروند صرفاً با هدف تنظیم بازار و تامین نیاز مردم از طریق شرکت‌های وارد کننده معتبر با اخذ مجوز از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی، روزانه بیش از ۳۵ تن گوشت تنظیم بازاری را تا ۳۵۰ هزار تومان، کمتر از قیمت بازار به مشتریان عرضه می‌کند.

 فروشگاه‌های شهروند نزدیک به سه دهه به عنوان یکی از مراکز عرضه برتر و مطرح گوشت تازه در شهر تهران شناخته می‌شود و روزانه به چندین‌هزار نفر از مشتریان خود، گوشت با کیفیت و ارزان قیمت عرضه می‌کند و در تمام شعب خود دامپزشک مقیم برای کنترل سلامت گوشت و محصولات پروتئینی دارد و در شرایط کاملا بهداشتی و تحت نظارت مستقیم مشتریان، گوشت تازه را قطعه بندی و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. 

  گوشت و محصولات پروتئینی فروشگاه‌های شهروند از شرکت‌های معتبر و مورد تایید وزارت جهاد و سازمان دامپزشکی تامین می شود و با نظارت مستمر کارشناسان کنترل کیفیت و دامپزشک مستقر در فروشگاهها عرضه می‌گردد. 

اولویت شهروند در راستای تضمین سلامت کالایی است که مشتریان خریداری می‌کنند و مجموعه شهروند از این طریق به دنبال هیچ سود و منفعتی نیست بلکه این خدمت بی‌منت به مردم را باعث افتخار و برکت بیشتر می‌داند. 

فروشگاه‌های شهروند به عنوان یک برند شناخته شده سهم بزرگی در تامین و توزیع روزانه گوشت در پایتخت  برعهده دارد لذا انتشار چنین ادعاها و اخبار کذب از طریق رسانه‌هایی که به دنبال جذب مخاطب بیشتری هستند، علاوه بر تخریب زحمات خادمین مردم، به امنیت غذایی افراد جامعه شبهه‌ وارد و آنان را بی اعتماد می کند و در نهایت به شرکت‌های تامین کننده گوشت و کارکنان آن‌ها نیز آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌سازد که این امر خلاف اخلاق حرفه‌ای رسانه و خبرنگاری است. 

 گفتنی است با توجه به اینکه اسناد مرجوعی‌های فروشگاه المپیک ثبت و قابل رصد است، با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در روزهای گذشته به هیچ عنوان چنین موردی گزارش نشده و در نتیجه این خبر از اساس کذب است. 

 بر همین اساس روابط عمومی شرکت شهروند از رسانه منتشر کننده این خبر درخواست می‌کند تا اگر مستندی در این زمینه وجود دارد به صورت مستقیم به روابط عمومی اعلام، تا بلافاصله مورد بررسی کارشناسان کنترل کیفیت و نظارت شرکت شهروند قرار گرفته و به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: 54623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =