نصب ۱۰۰ شاخه گاردریل در مسیر بزرگراه‌های منطقه ۱۹ 

شهردار منطقه ۱۹ از افزایش خدمات ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای در محورهای بزرگراهی منطقه ۱۹ با نصب ۱۰۰ شاخه گاردریل به طول ۴۰۰ متر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین روش‌های افزایش ایمنی در راه‌های اصلی و جاده‌ای که مانع خروج وسایل نقلیه از جاده و یا سقوط از پرتگاه می‌ شود، نصب حفاظ‌های فلزی کناره‌ها و میانه‌های جاده‌ها (گاردریل) است که نقش مهمی در کنترل ترافیک و ایمنی دارد.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه بخشی از گاردریل ها در بزرگراه های منطقه به دلایل گوناگون از جمله حوادث رانندگی، سرقت، فرسودگی نیاز به نوسازی و نصب مجدد داشتد بیان کرد: به همین منظور ۱۰۰ شاخه گاردریل به طول۴۰۰ متر در مسیر بزرگراه های شهید تندگویان محور شمال به جنوب راستگرد آزادگان غرب و بعد از شهرک اناری و شهید کاظمی محور شمال به جنوب نصب شده و نقاط دیگر نیز مورد پایش و اجرا قرار خواهد گرفت.

ضمن اینکه ۵۰ پایه گاردریل و ۳۰ سر سپری در ابتدای گاردریل و جناقی ها به منظور هدایت مسیر، رفع خطر و تشدید ضریب ایمنی شهروندان نصب شده است.

شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: تابلوهای مانع یو شکل در خیابان میثاق شمالی مقابل مدرسه حجاب، تابلو پرچمی شناسایی کوچه به نام شهید عادل برادران (آق قلعه غربی) در خیابان میعاد شمالی و تابلو محدودیت سرعت ۶۰ کیلو متر در بلوار علامه عسگری مسیر شرق به غرب و برعکس نصب شده اند.

۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: 44622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =