لایحه جدید باغات هنوز در حال بررسی است/ زمان ارائه لایحه جدید در صحن شورا

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه جدید باغات در کمیسیون شهرسازی شورا در حال بررسی است و تلاش می‌کنیم که در نهایت لایحه‌ای با کمترین ایراد ارائه شود.

مهدی چمران در گفت و گو با خبرنگار شهر، درخصوص تداوم بررسی لایحه جدید باغات در کمیسیون شهرسازی شورا، اظهار کرد: این لایحه هنوز به پختگی نرسیده و در کمیسیون شهرسازی در حال چکش‌کاری است.

رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه هنوز در این مورد اختلاف نظر وجود دارد، یادآور شد: اعضا همچنین در حال بحث روی جزئیات هستند و کمیسیون هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی با بیان اینکه لایحه‌ای که شهرداری تهران ارائه داده آن لایحه‌ای نیست که بخواهیم روی آن تأکید کنیم، تصریح کرد: البته شهرداری لایحه را کامل ارائه داده و به بخش‌های مختلف پرداخته اما مواردی را بنده و دیگر اعضا اضافه کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه باید از تمام تجربیات استفاده کنیم، گفت: باید لایحه‌ای را ارائه دهیم که کمترین ایراد و اشکال را داشته باشد و به دنبال آن بهترین نفع یعنی حفظ درختان حاصل شود.

وی با اعلام زمان ارائه این لایحه در صحن شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: لایحه جدید باغات جزئیات مفصلی دارد اما حتماً تا پایان سال ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 44843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =