تکمیل و افتتاح ۲ پارکینگ تا ابتدای زمستان/ پروژه پارکینگ گود میلاد تا ۷ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران گفت: پروژه پایدار سازی گود میلاد با کاربرد پایدارسازی و هم کاربرد پارکینگ برای محوطه برج میلاد با ظرفیتی حدود ۴۵۰ پارکینگ در حال ساخت است که حدود ۶ الی ۷ ماه بعد به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسعود حق لطفی، سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر،درخصوص برنامه‌های سازمان متبوعش برای حل معظل کمبود پارکینگ در پایتخت، اظهار داشت: سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به عنوان بازوی اجرایی شهرداری تهران در حال حاضر ۳ پارکینگ در حال ساخت دارد و امیدواریم که طی برنامه زمانبندی شده اولین پارکینگ ( پارکینگ مینابی) در اواخر پاییز به بهره‌برداری برسد، درهمین راستا تا پایان سال جاری نیز پارکینگ جوادیه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر قرارداد ۴ پارکینگ با مجموعه سازمان حمل و ترافیک شهرداری تهران امضا شده و در حال طراحی آنها هستیم و فکر می‌کنم ۲ مورد از آنها در اوایل زمستان آماده اجرا شود.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران افزود: ۲ پارکینگ دیگر هم حداکثر تا اواخر سال اقدامات شروع پروژه آن کلید خواهد خورد که طی یک برنامه ۱۰ ماهه قرار است این ۴ پارکینگ ساخته و تقدیم شهروندان تهرانی شود.

حق لطفی گریزی هم به پروژه پایدارسازی گود میلاد زد و گفت: این پروژه هم با کاربرد پایدارسازی و هم کاربرد پارکینگ برای محوطه برج میلاد با ظرفیتی حدود ۴۵۰ پارکینگ در حال ساخت است که حدود ۶ الی ۷ ماه بعد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پاسخ پرسشی مبنی بر اینکه با ساختن این ۴ پارکینگ، تا چه اندازه به ظرفیت پارکینگ‌های شهر تهران اضافه خواهد شد؟ گفت: سازمان ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده که نیاز به ۳۰ هزار پارکینگ برجی دارد تا بتواند تقریباً آن نیازهای اولیه را تامین کند.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهر تهران افزود: برنامه آغاز ساخت ۱۳ پارکینگ در دستور کار سازمان ترافیک برای سال ۱۴۰۲ بود که ۴ مورد از آنها را ما در حال استارت زدن هستیم و ۹ پارکینگ دیگر هم خود سازمان ترافیک رأساً به عنوان سازمان متولی در حال اجرا است.

لازم به ذکر است روزگذشته جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر خود در صحن شورا نسبت به کمبود پارکینگ در پایتخت و دریافت مبلغ توسط برخی سودجویان برای جای پارک خودرو  انتقاد کرده بود.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: 44923

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =