خرید واگن مترو تصمیم‌گیری به نفع مردم است

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، سفر شهردار پایتخت به کشور چین برای انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ واگن مترو را اقدامی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: انعقاد این قرارداد تصمیمی به نفع مردم است.

مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص درباره سفر شهردار تهران به چین، اظهار کرد: اتفاق خوبی که امروز شاهد آن هستیم حاصل تعاملات شهرداری تهران و دولت است، اما کماکان بروکراسی و طولانی بودن فرایندها و تأخیر در اظهار نظر دستگاه‌ها باعث کندی تصمیم‌گیری‌ها به نفع مردم می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ واگن تصمیمی به نفع مردم است، یادآور شد: این اتفاق، اقدامی بسیار خوب است و امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سوی شهرداری صورت می‌گیرد، روند تولید تسریع و واگن‌های جدید سریعتر وارد ناوگان حمل و نقل تهران شود و شاهد رفع بخشی از مشکلات شهروندان تهرانی باشیم.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکلات و مسائل تهران صرفاً با این اقدامات رفع نخواهد شد، خاطرنشان کرد: بنده امیدوار نیستم مدیریت شهری به تنهایی و با این رویه بتواند مشکلات را رفع کند؛ هرچند با وجود این شریط، اقدام برای انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ واگن مترو را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم.
منبع: میزان

۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 45104

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =