توسعه پهنه جنوبی نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با مشارکت بخش خصوصی

جلسه شورای راهبردی نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با محوریت بررسی طرح جامع و ظرفیت‌های توسعه فعالیت نمایشگاهی، تجارت و صادرات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، چهارمین جلسه شورای راهبردی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با محوریت بررسی طرح جامع و ظرفیتهای توسعه فعالیت نمایشگاهی، تجارت و صادرات با حضور مدیرعامل و معاونین این مجموعه، و همچنین جمعی از برگزارکنندگان و فعالین عرصه نمایشگاهی کشور در سالن جلسات نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در این جلسه اظهار داشت: طرح جامعه و توسعه ای نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب که در پهنه جنوبی این مجموعه پیش بینی شده است و پس از تبادل نظر و بررسی های لازم در جلسات شورای راهبردی نمایشگاه شهرآفتاب برای تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارسال می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه هدف از توسعه پهنه جنوبی شهرآفتاب ایجاد نمایشگاه های دائمی است ، گفت: اجرای طرح جامع پهنه جنوبی با سرمایه گذاری بخش خصوصی است و از هم اکنون بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخشهایی از این طرح اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 45298

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =