اتمام پروژه ۲۰ متری شوش نیاز به تامین اعتبار بیشتر دارد

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه خیابان شوش با ۱۰ میلیارد تومان عملیاتی نمی‌شود. با این اعتبارات قطره‌چکانی طرح‌ها اجرایی نمی‌شود؛ لذا باید طرح های عملیاتی در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه شورا با اشاره به دو پروژه وضعیت قرمز در تهران، اظهار کرد: احداث خیابان ۲۰ متری شوش در منطقه ۱۵ یکی از پروژه‌های مهم با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد دستری های محلی و تدابیر ترافیکی و به خواست مردم بوده است.

وی افزود: بر اساس سامانه کنترل پروژه با گذشت هشت ماه این پروژه پیشرفت فیزیکی صفر دارد. از سویی دیگر پروژه خانه کشتی محله شمیران نو در منطقه چهار نیز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با وجود مصوبه شورا و کمبود سرانه ورزشی در منطقه پیشرفت فیزیکی نداشته است.

مظفر با بیان اینکه شهرداری باید موانع را برطرف کند، گفت: باید این پروژه‌ها هرچه سریعتر اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در زمان تدوین بودجه وقتی اعتبار کافی برای طرحی در نظر گرفته نمی‌شود نمی توان آن را آغاز کرد، یاداور شد: پروژه خیابان شوش با ۱۰ میلیارد تومان عملیاتی نمی‌شود. با این اعتبارات قطره‌چکانی طرح‌ها اجرایی نمی‌شود؛ لذا باید طرح های عملیاتی در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 45396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =