تصادف پراید منجر به شعله‌ور شدن و کشته شدن سه نفر شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصادف پراید منجر به شعله‌ور شدن و کشته شدن سه نفر در اتوبان تهران،قم خبرداد.

به گزارش شهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد حادثه امروز تصادف یک خودرو پراید اظهار کرد: ساعت ۵:۴۷ دقیقه صبح امروز، یک مورد تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران،قم اعلام  که بلافاصله ایستگاه شماره ۵۰ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که یک دستگاه پراید با سه نفر سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و با بلوک‌های نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد کرده اند و سپس در وسط بزرگراه به بغل واژگون و خودرو با سه سرنشین شعله‌ور شد.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان سریعا عملیات را آغاز و آتش خاموش شد و نفرات که دو آقا و یک خانم بودند از خودرو خارج شدند. به تایید عوامل اورژانس هر سه نفر جان خود را از دست دادند. علت حادثه توسط پلیس راهور اعلام خواهد شد.

ملکی خاطرنشان کرد: به گواه آمار مسافت‌های ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها و آغاز روز بیشترین آمار تصادف را به خود اختصاص می‌دهد و رانندگان محترم  باید مراقب باشند.

پیشتر مصطفی میرسلیم نماینده مجلس شورای اسلامی با تمجید از کیفیت خودروی داخلی گفت بود که خودروی ۲۰۶ و لندکروز هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند.

انتهای پیام/

۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: 45538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =