باغ موزه دفاع مقدس، میزبان آیین اختتامیه «تهران؛ شهرخانواده»

دومین رویداد ایده‌پردازی مردمی تهران ۱۴۰۴ که با موضوع «تهران، شهرِ خانواده» و با اعلام فراخوان عمومی جهت دریافت ایده‌های مردمی از خردادماه آغاز به کار کرده بود به آیین پایانی رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، این رویداد با مشارکت اداره کل امور زنان و خانواده و مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، با هدف دستیابی به ایده‌های نوآورانه در محورهای مختلف از جمله فرهنگ و اجتماع و اقتصاد شهری در شهر خانواده برای حضور همه شهروندان، خانواده‌‎ها و از بعد دیگر، همه همکاران شاغل در شهرداری تهران برگزار شد که در نهایت ۴۰ ایده به مرحله پایانی راه یافتند تا در حضور داوران از طرح و ایده خود دفاع کنند.

در مراسم داوری که با استقبال و مشارکت شرکت‌کنندگان برگزار شد، منتخبان از طرح‎های خود دفاع کردند و قراراست چهارشنبه اول آذرماه، مرکز همایش‎های بین المللی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور شهردار تهران، میزبان آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان باشد.

در مراسم اختتامیه دومین پیش رویداد ایده‌پردازی مردمی«تهران؛ شهر خانواده» علاوه بر علیرضا زاکانی شهردار تهران، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مریم اردبیلی مدیرکل امور زنان و خانواده، جمعی از نمایندگان مجلس و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 45585

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =