بازتاب رضایتمندی کارکنان شهرداری تهران با ارائه خدمات مورد نیاز آن‌ها میسر خواهد شد

همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، در راستای پیشبرد اهداف سازمان و با هدف کاهش و رفع دغدغه، مشکلات و همچنین رسیدگی به درخواست‌های کارکنان، اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران میزبان تعدادی از همکاران متقاضی بود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، صبح روز گذشته یازدهمین برنامه ملاقات با کارکنان با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونان و مدیران در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) برگزار و به درخواست بیش از ۵۰ نفر از همکاران متقاضی رسیدگی شد.

در این برنامه مردانی رسیدگی به موضوعات پرسنل و اهتمام برای رفع دغدغه و درخواست‌های آنان را از اولویت‌هایی برشمرد که می‌بایست با جدیت به آن پرداخته شود.

وی تکریم پرسنل را بستری مناسب برای ایجاد انگیزه و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان قلمداد و ابراز امیدواری کرد: با ایجاد انگیزه، افزایش حس تعلق، روحیه و وجدان‌کاری و به تبع آن ارتقای سطح بهره‌وری و بهینه‌سازی خدمات، بیش از پیش در راه اهداف متعالی مدیریت شهری گام برداریم.

مدیرکل سرمایه‌انسانی با بیان این‌که بازتاب رضایتمندی کارکنان شهرداری تهران با ارائه خدمات مورد نیاز آن‌ها میسر خواهد شد، اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی فرصت مغتنمی را برای مدیران و همکاران منابع انسانی به وجود می‌آورد تا بتوانند ضمن گفت‌وگو با کارمندان، از نزدیک در جریان دغدغه این عزیزان قرار گیرند و در راستای رفع اصولی و قانونی موارد مطروحه اقدام نمایند.

گفتنی است؛ یازدهمین برنامه ملاقات کارکنان با هدف رسیدگی به درخواست کارکنان و تسریع در رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) برگزار شد و در این برنامه مدیرکل سرمایه‌انسانی به درخواست بیش از ۵۰ نفر از کارکنان متقاضی رسیدگی و دستور مساعد جهت رفع موارد مطروحه را به معاونین خود صادر کرد.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران محترم می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 45599

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =