خواب ابدی مادر و دو فرزندش به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک مادر و دو فرزندش به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در محله تهرانپارس خبرداد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد حادثه امروز اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۹ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در تهرانپارس خیابان احسان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام و بلافاصله یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و در مدت سه دقیقه به محل حادثه به حادثه می‌رسند.

وی افزود: ۳ نفر در یک واحد همکف ۵۵ متری واقع در ساختمان ۴طبقه مسکونی دچار مسمومیت شده بودند و پیش از رسیدن آتش نشان در واحد توسط پدر خانواده و یکی از همسایگان باز شده بود. مادر ۳۱ ساله، دختر ۹ساله و پسر ۶ ساله به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

ملکی ادامه داد: به گفته همسایگان در هنگام ورود به منزل تمام در و پنجره‌ها بسته بود. بخاری و آبگرمکن نیز روشن بود و از اجاق گاز نیز برای گرم‌کردن خود استفاده کرده بودند و همه شعله ها روشن بود.

ملکی با اشاره به این موضوع که علائم متوفیان نشان از مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن بود، گفت:  علت دقیق فوت نفرات توسط پزشکی قانونی پس از آزمایشات دقیق مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 45677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =