اجرای بخشی از مسیرهای رو سطحی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های نواب-تندگویان

با اتمام روکش آسفالت ضلع جنوب تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید نواب و شهید تندگویان، مرحله دیگری از انحراف ترافیک در این تقاطع اعمال می‌شود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران با بیان اینکه متعاقب رفع معارضین جنوب بزرگراه شهید تندگویان، اصلاح هندسی معبر و سپس روسازی مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان به پایان رسید، افزود: با اعمال انحراف ترافیک در روزهای آتی، فضای مناسب جهت اجرای مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان آزاد خواهد شد.

صداقتی با اعلام اینکه عملیات اجرایی در کلیه جبهه‌ها ادامه دارد، افزود: اجرای جداول در شمال خیابان نواب هم‌زمان با اجرای قرنیزهای پل چپ‌گرد در حال انجام است و این در حالی است که عملیات بتن‌ریزی و اجرای دیوارهای حائل مسیرهای رو سطحی ادامه دارد و عملیات عایق‌کاری زیرگذر نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

 سرپرست سازمان مهندسی و عمران با اعلام پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید نواب و شهید تندگویان، از گشایش مسیرهای رو سطحی این تقاطع در سال جاری خبر داد.

 گفتنی است پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه‌های شهید نواب و شهید تندگویان یک پروژه سه سطحی در قالب احداث یک پل جهتی از بزرگراه شهید نواب به شرق بزرگراه شهید تندگویان، اجرای یک زیرگذر شرقی - غربی در بزرگراه شهید تندگویان، احداث مسیرهای رو سطحی و اصلاحات هندسی است که علاوه بر کاهش ۳.۵ کیلومتر گردش‌های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و با توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر رفت‌وآمدهای محلی اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 45910

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =