افتتاح ۱۰ پروژه تا سال آینده با همکاری شهرداری تهران/ زیرگذر کوهک دو ماه زودتر از زمان‌بندی افتتاح شد

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: در پروژه‌های راه‌اندازی شده از جمله زیرگذر کوهک کیفیت و سرعت مدنظر ما بوده است، این پروژه حدود ۲ ماه از برنامه زمانی خود زودتر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سردار اسدلله حاجی زمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در هشتادوپنجمین پویش امیدوافتخار که صبح امروز -شنبه ۱۸ آذر- با حضور مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای مدیریت ششم شهری قرارگاه در پروژه های شهری سهیم بوده و تاکنون در بیش از ۲۰ پروژه بزرگ و کوچک همکاری کردیم. آخرین پروژه متروی پرند بود.  در این پروژه مساله اصلی اتصال آن به تمام خطوط پایتخت است. 

* افتتاح حداقل ۱۰ پروژه با همکاری شهرداری تا سال آینده
وی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ هزار جمعیت این شهر با تعویض خط از تمام امکانات تهران استفاده خواهند کرد. حداقل ۱۰ پروژه دیگر مورد نظر قرارگاه است که با همکاری شهرداری تهران تا سال آینده توسط قرارگاه به بهره برداری برسد. 

*پروژه کوهک ۲ماه زودتر از زمان‌بندی افتتاح شد
سردار حاجی زمانی با بیان اینکه در این پروژه ها کیفیت و سرعت مدنظر ما بود که گرهی از کار مردم باز بشود، اظهار کرد: این پروژه (زیرگذر کوهک) حدود ۲ ماه از برنامه زمانی خود زودتر افتتاح شد و برای مابقی پروژه ها چنین برنامه‌ای داریم. این زیرگذر و دیگر پروژه‌های عمرانی بیش از ۱۰۰ سال مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد و این باقیات‌الصالحاتی برای دست اندرکاران خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 46396

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =