اجرای رزمایش طرح زمستانه در میدان آزادی

شهردار منطقه ۹ از برگزاری زرمایش طرح زمستانه با مشارکت پلیس راهور و شهرداری این منطقه در میدان آزادی، با توجه به آغاز فصل بارش خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: با عنایت به لزوم اتخاذ تدابیر اجرایی به منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از یخ زدگی و لغزندگی در معابر منطقه و روانسازی عبور و مرور، طرح زمستانه در میدان آزادی برگزار شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: این طرح  به منظور اعلام آمادگی و هماهنگی کامل پلیس راهور و مجموعه شهری در نقاط استراتژیک پایتخت، جهت خدمت بهینه به شهروندان تهرانی، در منطقه ۹ نیز با مشارکت پلیس راهور و معاونت های خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ با استقرار خودروهای پلیس راهور، ادوات و ماشین آلات برف روبی در میدان آزادی برگزار شد.

وی عنوان کرد: در قالب اجرای زرمایش طرح زمستانه در پهنه غربی شهر تهران، عوامل مجموعه شهری و پلیس راهور در حالت آماده باش قرار گرفته تا پیش از شروع بارندگی در مسیرهای تعیین شده و در معابر شریانی و بزرگراهی منطقه مستقر شوند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین اکیپ اجرایی خدمات شهری شهرداری منطقه ۹ در نقاط مستعد لغزندگی و یخ زدگی در هنگام بارش برف مستقر و نسبت به شن و نمک پاشی در غرب شهر تهران اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: رصد برخط دوربین های ترافیکی جهت شناسایی نقاط برف گیر و دارای مشکل لغزندگی و اعزام اکیپ های ویژه شن و نمک پاشی نیز از جمله اقدامات پیش بینی شده در این طرح به شمار می رود. ضمن آنکه انتقال خودروهای معیوب در زمان بارش برف در معابر شریانی و بزرگراه های منطقه ۹ نیز با هماهنگی با پلیس راهور انجام خواهد شد.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ در خاتمه یادآور شد: همچنین گشت تاکسیرانی منطقه در ابتدای زیرگذر غربی میدان آزادی و پایانه های تاکسیرانی در هنگام بارندگی مستقر خواهد شد تا بر نحوه خدمت رسانی به مسافران در ایستگاه های مبادی خطوط اتوبوس و تاکسی نظارت داشته باشد و از تجمع و ازدحام مسافر در میادین، پایانه ها و نقاط تبادل سفر جلوگیری شود.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 45934

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =