زیرگذر کوهک به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه ۲۲ از بهره‌برداری زیرگذر کوهک فردا(شنبه۱۸ آذرماه) در قالب شنبه‌های امید و افتخار خبر داد و گفت: این عملیات عمرانی پس از ۸ سال به اتمام رسیده است.

مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ درباره احداث زیرگذر کوهک و افتتاح آن در هشتاد و پنجمین پویش امیدوافتخار به خبرنگار شهر، اظهار داشت: با راه اندازی این زیرگذر شهرک یاس از حالت جزیره ای خارج خواهد شد و موجبات کاهش مسافت در محور شمال به جنوب بلوار کوهک و بالعکس را فراهم خواهد آورد.

وی با بیان اینکه این پروژه صبح فردا - شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲- به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: راه‌اندازی بزرگراه شهید همدانی موجب شد تا بلوار کوهک به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شود، به همین منظور احداث زیرگذر کوهک در دستور کار مدیریت شهری با هدف تردد آسوده در دستور کار قرار گرفته است.

نصرتی با اشاره به اینکه فعالیت عمرانی بسیار قابل توجهی در این زیرگذر صورت گرفته است؛ گفت: یکی از دلایل روند کند عملیات عمرانی در این پروژه وجود تاسیسات شهری بود که با جابجایی این تاسیسات به شکل تخصصی و فنی، عملیات به پایان رسید.

محمد حسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ نیز در این باره گفت: نصب علائم ترافیکی، نصب روشنایی، رنگ آمیزی جداره های این مسیر، احداث فضای سبز حاشیه زیرگذر و کاشت درختچه و رفت و روب این محور باتوجه به اتمام فعالیت کارگاهی به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 46373

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =