اهدای تجهیزات آموزشی و ورزشی به مدارس منطقه ۱۹

مراسم اهدای تجهیزات آموزشی و ورزشی در طرح کمک به بهسازی مدارس منطقه ۱۹ و نکوداشت بیست و سومین دوره طرح شهردار مدرسه در مجموعه ورزشی یاس برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه، سرهنگ علی عبدی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، حبیب الله قربانی مهر مدیر آموزش و پرورش منطقه، سمائی معاون اداره کل آموزش های شهروندی و مدیران شهری طرح کمک به بهسازی مدارس منطقه ۱۹ و نکوداشت بیست و سومین دوره طرح شهردار مدرسه در مجموعه ورزشی یاس برگزار شد.

تورج فرهادی شهردار منطقه۱۹ در این مراسم گفت: در مراسم اهدای تجهیزات آموزشی و ورزشی به مدارس منطقه، ۱۲۰ میز و نیمکت دانش آموزی ۷۰ عدد ست ورزشی شامل توپ فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تور والیبال و بسکتبال، راکت بدمینتون و طناب ورزشی به آموزش و پرورش منطقه اهدا شد.
 فرهادی همچنین خواستار بهره مندی از ظرفیت شهرداران مدارس به عنوان گروه های سرود، قرائت قرآن، اجرای تواشیح، دکلمه و ... در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی شد.
شهردار منطقه با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در ۱۵ مدرسه منطقه خاطر نشان کرد: ۳۶۵۰ متر مربع رنگ آمیزی داخلی، ۴۰۰ متر ایزوگام، ۲۴۲۰۰ متر رنگ آمیزی دیواری مدارس، نظافت و بازپیرایی فضای سبز ۱۳۲ مدرسه، خط کشی، نصب تابلو هشدار دهنده، کف نویسی و ... در طرح کمک به بهسازی مدارس و استقبال از مهر انجام شده است.

در ادامه قربانی مهر از زحمات مدیریت شهری منطقه در اهدای تجهیزات آموزشی و ورزشی به مدارس قدردانی کرد و افزود: امید است با پیگیری های شهرداری، انبوه سازان در کنار خیرین و سازمان نوسازی مدارس پای کار بیایند تا فضا های آموزشی برای دانش آموزان افزایش پیدا کند.

وی با اشاه به اینکه ۲۰ مدرسه در طرح شهردار مدرسه مشارکت دارند افزود: از پیامدهای اجرای این طرح پرورش نیروی انسانی متخصص و مسئولیت پذیر برای آینده جامعه، کشف استعداد ها و توانمندی ها، گفتگوی بین نسلی برای حل مسائل مدارس، افزایش مشارکت در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و ... است.

سرهنگ علی عبدی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در این برنامه ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج خاطر نشان کرد: این اقدامات ارزشمند موجب تقویت فضای آموزشی و ترغیب دانش آموزان به رشد و تعالی هرچه بیشتر خواهد شد و امید است این اقشار آینده سازان انقلاب اسلامی جزء دانشمندان علمی و متخصص شوند.
براساس این گزارش در این مراسم از مربیان پرورشی، شهرداران مدارس، روسای اجتماعی نواحی و کارشناسان با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد و ست های ورزشی مدارس مجری طرح شهردار مدرسه به ایشان تحویل شد.

انتهای پیام / 

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 45911

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =