از همه مسئولان می‌خواهم برای امیدواری مردم و تکمیل پروژه‌های ناتمام تلاش کنند/ تقدیر از شهرداری تهران برای توسعه مترو

رییس جمهور با بیان اینکه توسعه اساسی مسیر برای ساخت مترو پرند ظرف یک سال گذشته انجام شده، افزود: این در حالی است که این کار ارزشمند می‌توانست خیلی زودتر از اینها به سامان برسد، با این حال از همه دست‌اندرکاران می‌خواهم برای امیدواری مردم و تکمیل پروژه‌های ناتمام تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ ابراهیم رییسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح متروی پرند، گفت: در ابتدا لازم است به مردم و ساکنان محترم پرند سلام و درود ارسال کنم. صمیمانه از همه همکارانم تشکر می‌کنم. کسانی که به وعده‌ای که آذرماه سال گذشته دادیم، جامه عمل پوشاندند. از وزیر راه‌وشهرسازی، شهردار محترم تهران، شورای شهر و قرارگاه خاتم تشکر می‌کنم.


وی با بیان اینکه سال گذشته وعده داده بودند ایستگاه هرچه سریعتر افتتاح شود، افزود: امروز ۲ مسیر ریلی (رفت و برگشت) افتتاح شده است. امیدوارم مردم از عمل به وعده‌ها وقتی می‌بینند دولت با همه توان به دنبال ایجاد امید در جامعه است، بانشاط شوند.

 رئیس جمهور ادامه داد: توسعه حمل‌ونقل یکی از ضرورت‌های مناطق مختلف است. تسهیل رفت و برگشت مردم ضروری است. قریب به ۵۰۰هزار نفر شهروندان این شهر علاقه دارند به تهران به صورت ارزان و سریع سفر کنند.

وی بیان کرد: آقای دکتر زاکانی برادر عزیز و پرتلاش ما به توسعه قابل توجه مترو تهران و واگن‌های آن در همین مدت کوتاه اشاره کرد. باید از ایشان و همکاران تشکر کرد. تسهیل رفت‌وآمد در تهران و شهرهای اقماری بسیار با اهمیت است.

رئیسی یادآور شد: امیدوارم با گسترش زیرساخت‌ها رفت‌وآمد مردم تسهیل شود. همچنین توسعه ناوگان هوایی و زمینی هم در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برای آنکه بتوانیم علیرغم همه تهدیدات و تحریم‌ها به توسعه زیرساخت‌های کشور بپردازیم، در تلاش هستیم، گفت:  قطار پیشرفت کشور در حال حرکت است. دشمن هرچه تلاش کند، نمی‌تواند مانع ما شود. جوانان ما بسیار با اراده هستند.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه گام‌های بلندی امروز در راستای توسعه کشور برداشته شده است، گفت: امروز ما از همه کسانی که برای تکمیل این پروژه تلاش کردند، در هر دولتی در هر مقطع از تاریخ، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه اساسی این مترو ظرف یک سال گذشته انجام شد، افزود: این در حالی است که این کار ارزشمند می‌توانست خیلی زودتر از این‌ها به سامان برسد، با این حال از همه دست‌اندرکاران می‌خواهم برای امیدواری مردم و تکمیل پروژه‌های ناتمام تلاش کنند.

رئیسی ادامه داد: از فردا هزاران نفر از متروی پرند استفاده خواهند کرد. با کار و تلاش می‌توان امیدواری را در جامعه گسترش داد. مردم تلاش، خدمت و کار جهادی را می‌بینند. دست‌اندرکاران هم بدانند اجر آنها نزد خدای متعال محفوظ است.

وی بیان کرد: حضور امثال بنده برای افتتاح این پروژه‌ها، در راستای تقدیر و تشکر صمیمانه از همه عزیزان است. انشالله با تلاش همه عزیزان دیگر پروژه‌های عمرانی برای توسعه زیرساخت‌ها تسریع شود. کار روی زمین مانده زیاد است که باید به انجام رسیده تا شاهد افزایش رضایتمندی در بین مردم باشیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع منطقه تاکید کرد: آنچه شما در منطقه می‌بینید، نشان‌دهنده مقاومت و عزت فلسطینی‌هاست. کشتن زنان و کودکان نشان‌دهنده استیصال صهیونیست‌ها است. البته که این اقدامات مصداق جنایت و خباثت است. نفرتی که در عالم از رژیم صهیونیستی شکل گرفته، ناشی از کودک‌کُشی است. چه کسی می‌تواند به روی یک کودک معصوم آتش باز کند؟

وی گفت: ملت ایران مقابل همه تهدیدات و تحریم‌ها ایستاده است. یقین بدانید خدای متعال به تلاش شما برکت خواهد داد. کارهای بسیاری باید در تهران انجام شود که امیدواریم به سامان برسد.

انتهای پیام/

۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 46003

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =