جبران عقب‌ماندگی‌ها با ورود ۷۹۱ واگن به ظرفیت حمل‌ونقل عمومی

رئیس پلیس راهور تهران گفت: با ورود ۷۹۱ واگن به ظرفیت حمل‌ونقل عمومی شاهد تغییر جدی در ناوگان حمل‌ونقل خواهیم بود و بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران می‌شود.

به گزارش شهر: علیرضا زاکانی شهردار تهران در سفری به همراه هیئت همراه به چین قراردادهایی را منعقد کرد که از جمله می‌توان به ساخت ۷۹۱ واگن، کاهش زمان ورود واگن‌های ساخته شده، انتقال تکنولوژی برای ساخت بوژی و... اشاره کرد؛ اما ورود ۷۹۱ واگن به مترو چه تاثیری در شهر تهران خواهد داشت.

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: تنها را عبور از ترافیک و روان‌سازی ترافیک، افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی است.

سرهنگ موسوی پور در پاسخ به این سوال که راهکار اصلی کاهش ترافیک و آلودگی هوا چیست، اعلام کرد: راهکار اصلی کاهش ترافیک افزایش حمل و نقل عمومی، یکپارچگی حمل و نقل عمومی و برقی سازی حمل و نقل عمومی است. ما باید به سمت هوشمند سازی سطح شهر برویم. دوربین‌هایی که داریم مثل دوربین پلاک خوان، دوربین تخلفات و غیره باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: رینگ‌های طرح کاهش آلودگی هوا، دوربین طرح کامیون ممنوع باید در سطح شهر بیشتر شود. همچنین نظارت و کنترل‌ها بیشتر شده و به عبارتی به سمت هوشمندسازی و کنترل هوشمند ترافیک برویم.

رئیس پلیس راهور پایتخت در مورد عملکرد شهرداری تهران در موضوع حمل و نقل عمومی اظهار کرد: چیزی که مشخص است، در بحث حمل و نقل ما یک عقب ماندگی داریم یعنی الان شرایط مناسب نیست. اما در حال حاضر الان چیزی که در شهر تهران می‌بینیم این است که معاون حمل و نقل شهردار تهران تمام توانشان را در بحث حمل و نقل عمومی گذاشتند.

وی در پایان در مورد تاثیر ورود ۷۹۱ واگن به ظرفیت حمل و نقل عمومی، گفت: با ورود این حجم واگن شاهد تغییر جدی در حمل و نقل عمومی خواهیم بود و بخشی از عقب ماندگی ها جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 46020

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =