افتتاح مترو پرند گامی در جهت رفاه جامعه کارگری است

معاون صنایع عمومی وزیر صمت با اشاره به افتتاح خط مترو پرند گفت: بهره‌برداری از ایستگاه پرند موجب تردد راحت‌تر کارگران شاغل ساکن در این شهر و گام مهمی در جهت رفاه ابن قشر است.

به گزارش شهر؛ محمدمهدی برادران روز پنجشنبه ضمن تقدیر از عملکرد دولت و شهرداری تهران در احداث این خط مترو افزود: حمایت شهرداری تهران از صنایع تا امروز مشهود بوده و امیدواریم در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

معاون وزیر صمت ادامه داد: افتتاح خط پرند به همت دولت سیزدهم و شهرداری تهران انجام شد که منجر به افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.

همچنین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: امروز کلان‌ پروژه مترو پرند با حضور رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

محسن هرمزی گفت: مطالعات متروی پرند، سال ۸۴ و عملیات اجرایی آن، ۱۲ سال قبل آغاز شد و بیش از یک دهه است که مردم پرند چشم‌انتظار بهره‌برداری از متروی پرند هستند.

وی اضافه کرد: این پروژه، فراز و فرودهای زیادی داشته و مدیریت آن، ابتدا در دست دولت بوده و سپس به شهرداری تهران و شرکت مترو سپرده شده است.

هرمزی افزود: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم، برای ساخت متروی پرند، پیگیری جدی در دولت‌های قبلی انجام نشده بود با همت این دولت، عملیات اجرایی پروژه که تا فرودگاه امام (ره) رسیده بود به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: در این راستا، حد فاصل فرودگاه امام (ره) تا شهر پرند به طول ۲۰ کیلومتر و ایستگاه پرند احداث و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 46021

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =