تاکید اعضا شورا بر انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب؛ صادقی: برگزاری رویدادها در نمایشگاه بین‌المللی باعث ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت می‌شود

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا با بیان اینکه در ۲ سال اخیر نمایندگان مردم در تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب تأکید داشتند، اظهار کرد: قرار است نمایشگاه لوازم خانگی در این فضا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا با بیان اینکه در ۲ سال اخیر نمایندگان مردم در تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب تأکید داشتند، اظهار کرد: قرار است نمایشگاه لوازم خانگی در این فضا برگزار شود.

صادقی با اشاره به بهره برداری مجموعه سرای ایرانی با مشارکت شهرداری منطقه ۱۵، یادآور شد: راه اندازی سرای ایرانی در منطقه ۱۵ باعث گره‌های ترافیکی شده و باید برای آن به دنبال راه چاره باشیم. این در حالیست که فضای مورد نظر هیچ گونه پیوست ترافیکی ندارد. متاسفانه شهرداری منطقه ۱۵ بدون عمل به قانون، تمام تلاش خود را برای افزایش ترافیک منطقه به کار گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه شهرداری تهران مکلف است نسبت به عارضه سنجی ترافیکی کاربری‌ها اقدام کند، گفت: شهرداری باید پس از یک ماه از لازم‌الاجرا شدن این مصوبه اقدام می‌کرد و اگر این عارضه سنجی صورت می گرفت، چنین ترافیکی را شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید چمران و آیت اله هاشمی و شهید صدر با برگزاری نمایشگاه با ترافیک سنگین مواجه می شوند؛ از سویی دیگر برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی نیز ترافیک ایجاد می کند.

صادقی با بیان اینکه شهرداری تهران گزارشی در خصوص راه اندازی سرای ایرانی را ارائه دهد و اعلام کند کدام نهاد مجوز راه اندازی چنین فضایی را در سه راه افسریه صادر کرده است، یادآور شد: شهرداری همچنین باید گزارش دهد که علیرغم ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین المللی، چرا شاهد این تبلیغات هستیم؟

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 46111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =