طرح «من شهردارم» تجربه ارزشمند مدیریت شهری است

پرویز سروری در دویست‌امین جلسه شورا گفت: اجرای طرح «من شهردارم» تجربه خوبی برای مدیریت شهری است، از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری و مناطقی که در این زمینه انجام وظیفه کردند قدردانی میکنم.

به گزارش خبر نگار شهر ؛ پرویز سروری در دویست‌امین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران گفت: دومین دوره «طرح من شهردارم» در حال اجراست  و از مرز ۳۵۰ هزار نفر عبور کرده است.

وی با بیان اینکه ما شاهد مشارکت مردم در مدیریت شهر هستیم افزود: البته همانطور که می‌دانید این طرح در دوره ششم شورا  مطرح شد و به عنوان برنامه‌ای برای بودجه‌ریزی مشارکتی در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مورد توافق اعضا قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای بهره مندی از  ظرفیت نخبگان محلات این طرح مطرح شد اما با توجه به ظرفیت ایجاد شده و استقبال شهروندان باید شرایطی فراهم شود تا همه افراد بتوانند در اولویت‌بندی پروژه‌ها شرکت و نظر خود را در مورد اقدامات شهری در محله خود بیان کنند.

سروری با بیان اینکه اجرای  طرح «من شهردارم» تجربه خوبی برای مدیریت شهری است و در نتیجه آن همه شهروندان ‌ می‌توانند در تمامی امور مدیریت شهری اشراف پیدا کنند، عنوان کرد: از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری و مناطقی که در این زمینه انجام وظیفه کردند قدردانی میکنم.

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 46584

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =