تکذیب فعالیت حجاب‌بان‌ها ذیل معاونت فرهنگی مترو توسط سخنگوی شورا؛ نادعلی: رسانه‌ها در انعکاس مطالب امانت‌دار باشند

سخنگوی شورای شهر با انتقاد از تقطیع مصاحبه‌اش در یکی از رسانه‌ها، انتشار خبرفعالیت حجاب‌بان‌ها در ایستگاه‌های مترو ذیل معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران را تکذیب کرد.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست‌امین جلسه شورا در تذکری اظهار کرد: در شورای اسلامی شهر تهران ارتباط خوبی میان سخنگو و اصحاب رسانه وجود داشته و دارد و همواره سعی شده است حتی با رسانه هایی که انتقاد سازنده ای داشتند ارتباط خوبی برقرار شود.

وی انتشار مطلبی در یکی از رسانه‌ها به نقل از خود در مورد فعالیت حجاب‌بان‌ها در ایستگاه‌های مترو ذیل معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران را تکذیب کرد و افزود: یکی از رسانه‌ها هفته گذشته با بنده گفت‌وگویی داشت، خبرنگار مصاحبه‌ را به سمت مسائل مرتبط با بحث حجاب برد،  دیروز متن گفت‌وگو را مشاهده کردم و پس از اصلاح و تایید برای خبرنگار ارسال کردم اما متاسفانه در شیطنت رسانه‌ای عنوان و تیتر مطلب دچار تغییراتی شد که در نتیجه آن رسانه‌های معاند از مصاحبه من بهره‌برداری نامناسب کردند

سخنگوی شورا افزود: مسئله فعالیت حجاب‌بان‌ها ذیل معاونت فرهنگی مترودر مصاحبه بنده وجود ندارد و بهتر است رسانه‌ها در انعکاس مطالب امانت دار باشند و گفت‌وگوها را دقیق و کامل منتشر کنند.
نادعلی ادامه داد: رسانه‌های معاند سالهاست در تلاش هستند به موضوع حجاب بپردازند و هدفشان ضربه زدن به اصل نظام است و با وارونه جلوه دادن مطالب در برخی رسانه‌ها خوراک این رسانه ها تامین می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان تاکید کرد: حجاب مسئله نخست کشور نیست و این موضوع از منظومه فکری مقام معظم رهبری نیز بر می‌آید؛ اما اجرا حکم خدا وظیفه ماست و از امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم حتما حمایت می‌کنیم؛ همچنین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شورای حجاب و عفاف دعوت می‌کند تا گزارش فعالیت خود را در مترو و.. ارائه دهد.

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 46591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =