«من شهردارم» می‌تواند به یک فرهنگ پایدار در بودجه‌ریزی شهری تبدیل شود /ثبت دو میلیون و ۱۰۰ نظر در سامانه

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به طرح «من شهردارم» گفت: اگر پروژه استمرار یابد و اجتماعی‌سازی شود می‌تواند به یک فرهنگ پایدار در بودجه‌ریزی شهری تبدیل شود و تعلق خاطر مردم را نسبت به شهر و زیست بوم محلات خود ارتقاء دهد.

به گزارش خبرنگار شهر، میثم مظفر در دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سامانه من شهردارم با رویکرد بودجه ریزی مشارکتی خوشبختانه موفق شد آراء و نظرات یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر را در بیش از دو میلیون و ۱۰۰ نظر در رابطه با پروژه های سال ۱۴۰۳ در سطح محلات ثبت کند، اظهار کرد: اگر پروژه استمرار یابد و اجتماعی سازی شود می تواند به یک فرهنگ پایدار در بودجه ریزی شهری تبدیل شود و تعلق خاطر مردم را نسبت به شهر و زیست بوم محلات خود ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه ایده بودجه ریزی مشارکتی با حضور ۳۵۰ هزار نفر منتج به بیش از هزار و ۳۰۰ پروژه شد که بیش از ۹۰۰ پروژه به مرحله اجرا رسید، خاطرنشان کرد: این رویکرد قطعاً در سالهای آینده مورد الگوی سایر شهرها نیز خواهد بود. اقدامات معاونت برنامه ریزی و مناطق ۲۲ گانه برای برگزاری طرح من شهردارم قابل تقدیر است.

مظفر همچنین تصریح کرد: اقتصاد مردم پایه باید مورد توجه قرار بگیرد و از رهنمود های مقام معظم رهبری در سالهای اخیر مبنی بر مشارکت در عرصه های مختلف باید استفاده شود.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 47337

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =