اولین جلسه شورای پژوهش و نوآوری در منطقه ۲۰ برگزار شد

اولین جلسه شورای پژوهش و نوآوری شهرداری منطقه ۲۰ با اهداء احکام اعضای شورای پژوهشی و نوآوری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ اولین جلسه شورای پژوهش و نوآوری با حضور عطاءاله رفیعی آتانی مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، معاونین و هیأت همراه برگزار شد.

رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به پروژه های پیشنهادی منطقه و اهمیت نقش پژوهش گفت: امروزه یکی از مسائل جدی کلان شهرها، کم توجهی به حوزه اندیشه و تحقیق در حل مسائل شهری است که سبب گسست عملکردی میان تفکر و عمل شده است.

شنگی افزود: بهره مندی از ایده های نو و فرصت های خلاقانه و کارآمد در مدیریت شهری و انجام پژوهش های کاربردی و بستر سازی مناسب از اهداف این شورا بوده و می تواند مدیریت شهری را در روند اجرایی پروژه ها و موازی کاری و ایجاد وحدت رویه راهبری کند.

رفیعی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اشاره به نظام نامه پژوهشی ابلاغی شهرداری تهران، اهداف و وظایف اعضای شورای پژوهش و نوآوری منطقه و عناوین پروژه های انجام شده در این منطقه را تشریح کرد.

وی تشکیل شورای پژوهش و نوآوری را در راستای سیاست های شهرداری تهران و مدیریت شهری و مبتنی بر اصول پژوهش در مباحث اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی، فعال کردن ظرفیت نخبگان، بهره مندی از این ظرفیت و مساله محور و کاربردی کردن پروژه ها برشمرد.

گفتنی است در پایان این نشست، احکام اعضای شورای پژوهش و نوآوری از سوی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 47356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =