۷۷ هزار شهروند در منطقه ۱۴ اولویت‌های پروژه‌ای خود را اعلام کردند

شهردار منطقه ۱۴ گفت: بیش از ۷۷ هزار شهروند این منطقه در طرح من شهردارم برای اداره امور شهر مشارکت داشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با بیان اینکه طرح من شهردارم جلوه ای از مشارکت مردمی در اداره امور شهر و خواست مدیریت شهری بوده که در این بخش از پایتخت و با مشارکت حداکثری شهروندان به خوبی محقق شد، گفت: بیش از ۷۷ هزار و ۱۸۵ نفر از اهالی دارالمومنین تهران از بسترهای پیشنهادی شهرداری تهران استفاده کرده اند تا به عنوان شهردار محله شان برای بهبود کیفیت زندگی و توسعه شهرشان برنامه ریزی کنند.

یزدی با اشاره به اجرای بیش از ۹۲ پروژه توسعه محله ای و شاخص شهری که برگرفته از خواست مردم و نیاز محلات در منطقه به اجرا درآمد که در بین بسیاری از مناطق پیشتاز و سرامد بودیم، یادآور شد: با مشارکت بالای شهروندان در دور دوم طرح من شهردارم و با بهره مندی از ایده ها و مطالبات ثبت شده مردم در این طرح، برای اجرای پروژه های اجتماعی، ترافیکی، عمرانی، زیرساختی با تنوع گسترده ای و مناسب تر شدن کالبد برای زندگی مطلوب تر شهروندان در منطقه ۱۴ اهتمام ویژه داریم.

یزدی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر در این طرح مشارکت و در خصوص پروژه‌های شهری نظر دادند، اظهار داشت: این حس اعتماد یک سرمایه اجتماعی است و می‌توان از ثمرات آن استفاده کرد.

وی با یادآوری اینکه مردم منطقه ۱۴ نیز چون همیشه خوش درخشیدند و بیش از سطح تعیین شده در این طرح شرکت کردند، خاطرنشان کرد: بر این اساس و برای رفاه و رضایت این سرمایه های ارزشمند، پس از جمع‌بندی، تعیین اولویت‌ها و پس از مصوب شدن بودجه، همدل و با همه توان بسوی اجرای پروژه های شهری آینده با هدف توسعه و آبادانی دارالمومنین تهران مصمم قدم برمی داریم.

یزدی در پایان از تلاش های جهادی اهالی منطقه، مدیران محلات، معتمدین، پرسنل خودم شهرداری منطقه ۱۴، جهت تلاش برای افزایش مشارکت مردم در این طرح تقدیر نمود.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 47367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =