طرح‌های ترافیکی تازه برای کاهش ترافیک خیابان کارگر

شهردار منطقه ۱۱ از تصویب طرح‌های ترافیکی تازه برای کاهش ترافیک خیابان کارگر، مسیر جنوب به شمال با هماهنگی با پلیس راهور خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به تردد سنگین خیابان کارگر گفت: با برداشت‌های ترافیکی متعدد از این خیابان مقرر شد طرح‌های تازه‌ای برای کاهش ترافیک در این خیابان به اجرا درآید.

حسن هدائی، معاون حمل‌ونقل‌ و ترافیک منطقه از برگزاری جلسه‌ای در همین حوزه با پلیس راهور خبر داد و گفت: با توجه به برداشت‌های ترافیکی در ساعات مختلف شبانه‌روز از معابر مهم منطقه، جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس راهور منطقه و رئیس اداره تصادفات آن یگان در دفتر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی برگزار شد.

هدائی افزود: در این جلسه که با حضور مدیران ادارات فنی و مهندسی و نظارت و اجرای معاونت تشکیل شد، در مورد طرح جداکننده میانی خیابان کارگر از چهارراه لشکر تا میدان قزوین، تعریض خیابان کارگر برای ایجاد صف پمپ بنزین چهارراه لشکر و جمع‌آوری پل‌های عابرپیاده بلااستفاده تصمیم‌گیری و مصوبات لازم در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه همچنین گفت: با تصویب و اجرای این طرح‌ها شاهد کاهش ترافیک در محور خیابان کارگر مسیر جنوب به شمال خواهیم بود و امیدوارم با همکاری شهروندان بتوانیم سفر درون‌شهری ایمن و آرام‌تری برای آنان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 47741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =