علت حوادث در پرخطرترین بزرگراه تهران

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن معرفی پرخطرترین بزرگراه تهران دلایل آن را تشریح کرد.

سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد پرخطرترین بزرگراه تهران اظهار کرد: پرخطرترین بزرگراه تهران آزادگان است که بزرگراه کمربندی تهران است؛ از جنوب شرق تهران شروع می شود و تا شمال غرب تهران امتداد دارد.

وی افزود: زمانی که خودروها از شهرستان ها می‌خواهند وارد تهران شوند، اولین مکان بزرگراه آزادگان است و بر همین اساس هم تردد انواع وسیله نقلیه، اتوبوس، کامیون در این محور آزاد است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این بزرگراه هر مسیر رفت و برگشت ۷ خط حرکتی وجود دارد. ضمن اینکه کارگاه ها و مراکز خرید و فروش در اطراف بزرگراه آزادگان نیز باعث تردد عابران پیاده هم می شود، به همین دلیل هم شاهد حوادث سنگینی در این بزرگراه هستیم.

سرهنگ مومنی ادامه داد: در کنار این موارد بعضی از رانندگانی که از شهرستان وارد تهران می‌شوند هم به دلیل اینکه به مقصد نزدیک هستند، توقف و استراحت نمی‌کنند به همین دلیل در بزرگراه آزادگان، به دلیل خستگی ممکن است دچار حادثه شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: در کنار تمامی موارد فوق موضوع روشنایی هم است. به طوری که روشنایی یک قسمت از باند کندرو نیز ضعیف است که باعث شده آمار تصادف در این بزرگراه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 48029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =