امکان‌سنجی احداث سالن ورزشی در بوستان شهید حججی

شهردار منطقه ۱۱ از امکان‌سنجی احداث سالن ورزشی در بوستان شهید حججی با هدف افزایش سرانه ورزشی در ناحیه ۴ این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه به همراه معاونان این منطقه و شهردار ناحیه ۴ به بازدید از بوستان شهید حججی با هدف امکان‌سنجی احداث سالن ورزشی در آن پرداخت.

موسوی دراین‌باره بیان کرد: با توجه به کم‌بودن سرانه ورزشی در محدوده بوستان شهید حججی، دغدغه شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری در منطقه ۱۱، افزایش این سرانه ورزشی است و به همین دلیل تلاش می‌شود در این بوستان و در فضایی که بدون استفاده و بدون پوشش گیاهی باشد، چنین سالنی برای استفاده شهروندان احداث شود.

وی با اشاره به اینکه سه محل برای احداث این بنا در بوستان شناسایی شده، افزود: این سه محل، شامل محل زمین چمن‌مصنوعی در حال احداث در بوستان، فضایی جنب مسجد و فضایی پشت حصار داخل بوستان است که با بررسی معاونت‌های فنی و عمران، برنامه‌ریزی و حمل‌ونقل و ترافیک قرار است در یکی از این سه محل برای احداث این سالن ورزشی تصمیم‌گیری شود.

گفتنی است بوستان شهید حججی در ناحیه ۴ و در محدوده‌ای هم‌مرز با مناطق ۱۶ و ۱۷ واقع شده و مطابق نظر کارشناسان، سرانه ورزشی در این محدوده نیاز به افزایش دارد. محل‌های شناسایی‌شده برای احداث بوستان همگی آسفالت یا خاکی به شمار می‌روند و احداث این سالن ورزشی به فضای سبز داخل بوستان آسیبی نخواهد زد.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 48194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =