تطابق عملیاتی شیوه نگهداشت شهر و مدیریت پسماند با قواعد بهداشت، ایمنی و محیط زیست

شهردار منطقه ۱۱ از برنامه‌های عملیاتی این منطقه برای پیاده‌سازی دستورالعمل‌های HSE در حوزه خدمات شهری و محیط زیست خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با بیان اینکه بیشتر اقدامات شهرداری را پیمانکاران به انجام می‌رسانند، گفت: دستورالعمل‌های HSE باید در همه اقدامات مدیریت شهری، به‌ویژه خدمات شهری و محیط زیست به طور کامل و دقیق اجرا شود و این مهم، انجام نمی‌شود؛ مگر با نظارت دقیق بر انجام فعالیت‌های پیمانکاران.

موسوی با اشاره به برنامه‌های عملیاتی این منطقه برای اجرایی‌شدن این مصوبات گفت: طی آخرین قراردادها با موضوعات خدمات شهری نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل‌های HSE تأکید شده و نظارت کافی در این حوزه صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش و با توجه به مصوبات جلسات قبل، در آخرین جلسه‌ای که با حضور سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با این موضوع تشکیل شد، نسبت به مطالعه دقیق و بررسی موضوعات مربوط به HSE، قرارداد جدید خدمات شهری توسط نواحی و منطقه تنظیم شد و موضوعاتی از قبیل نحوه تهیه چک‌لیست‌ها و برنامه آموزشی در سطوح مختلف، همچنین مواردی که نیاز به استعلام از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران دارد، بحث و بررسی صورت گرفت.

در این جلسه، طبابایی با تأکید بر اینکه باید مکاتبات لازم در این زمینه صورت گیرد، ضمن توجه به توضیحات و دیدگاه‌های حاضران، رعایت کامل الزامات و مفاد مندرج در قرارداد و پیگیری رفع عدم انطباق‌ها را تا حصول نتیجه ضروری دانست.

انتهای پیام/

۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 48569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =