دستورالعمل‌های HSE به‌روزرسانی می‌شود/ پیمانکاران متخلف در لیست سیاه

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیمانکارانی که با وجود اخطار و جریمه به دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه HSE عمل نکنند باید در لیست سیاه شهرداری تهران قرار بگیرند.

مهدی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به اهمیت HSE در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اظهار کرد: دستورالعمل‌های مربوط به هر پیمان در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری در حال بررسی برای بروزرسانی است؛ قرارداد اصلی ابلاغ شده اما مابقی دستورالعمل‌ها در حال ارزیابی است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه از جمله برنامه‌های آینده ما استقرار مسئولان HSE در نواحی است، یادآور شد: امیدواریم استقرار مسئولان سریع تر اجرایی شود و به عنوان یک ارکان عملکردی مورد توجه قرار بگیرد و صرفاً جایگاه تشریفاتی نداشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: باید در حوزه HSE شرایط به گونه‌ای در نظر گرفته شود که در صورتی‌ که یک پیمانکار به دستورالعمل‌های ابلاغی عمل نکرد، اخطار بگیرد و جریمه شود.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: پیمانکارانی که با وجود اخطار و جریمه به دستورالعمل‌های ابلاغی عمل نکنند باید در لیست سیاه شهرداری تهران قرار بگیرند.

انتهای پیام/

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 48687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =