مجتمع حضرت ولیعصر (عج) با کاربری ارائه خدمات به زنان و خانواده تعیین تکلیف شد

شهردار منطقه ۱۱ خبر داد: مجتمع حضرت ولیعصر (عج)، جنب مجموعه تئاتر شهر در ملکیت کامل شهرداری منطقه ۱۱ قرار دارد و مدیریت شهری منطقه، توافقاتی با امور مساجد مبنی بر تفکیک مسجد از مجتمع داشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به ساختمان مجتمع ولیعصر (عج) گفت: در بخش اداری این مجموعه، زیرساخت مناسبی برای فعالیت حوزه زنان و خانواده در حال تدارک است که متولی آن اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران است و این مجموعه با عنوان «شهردخت» به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

موسوی همچنین بیان کرد: طبق تفاهمات مقرر شده تا زنان نخبه و کارآفرین با اولویت ارائه خدمات تخصصی به زنان و دختران محلات مرکزی شهر در این ساختمان به فعالیت اجتماعی بپردازند.

شهردار منطقه ۱۱ تأکید کرد: ما معتقدیم که طی سال‌های گذشته در حوزه ارتقای زیرساخت حوزه زنان در منطقه ۱۱ توجه کمی شده و با همت مدیریت شهری جدید و پیگیری‌های دغدغه‌مندانه اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و مطالبات زنان و مادران و دختران از حوزه اجتماعی فرهنگی، مفتخریم اعلام کنیم زیرساخت بالغ بر بیش از ۵ هزارمترمربع در مجتمع حضرت ولیعصر (عج) برای این کاربری توسط شهرداری منطقه ۱۱ اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 48832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =