آموزش مدیریت مصرف آب و برق به کودکان و مادران منطقه ۱۳

همزمان با برگزاری پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی، رویداد مرتبط با این پویش با موضوع مدیریت مصرف آب و برق آموزش آن به مادران و کودکان در سرای محله امامت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری پویش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در راستای طرح " هم-سایه-هم" و اجرای این پویش در محله امامت گفت: طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار در بخش آموزش های شهروندی منطقه است و در همین راستا، دومین  رویداد   این طرح در بهمن ماه با محوریت محیط زیست و  کاهش پسماند در سرای محله امامت برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد آموزشی، اصول مدیریت مصرف آب و برق با نمایش فیلم آموزشی، ارائه توصیه های لازم در زمینه مذکور با توجه به محدودیت منابع آب و  تشریح روش های صرفه جویی به کودکان و مادران ساکن محلات ارائه و در پایان نیز، مسابقه ای از مباحث مطرح شده، برگزار شد.  

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: اهمیت صرفه جویی و پرهیز از اسراف از مهم ترین آموزه های دینی ما است و از طرف دیگر نیز یکی از ضرورت های امروز جامعه است که در این راستا، رویداد مرتبط با این موضوع در محله امامت منطقه برگزار شد تا مسئله صرفه جویی را از طریق توجیه و تبیین به شهروندان تعمیم دهیم.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به اینکه با فراگیری این آموزه ها حس تعلق محله ای، مشارکت اجتماعی و انسجام افزایش می یابد خاطر نشان کرد: آپارتمان ایمن، قصه آپارتمان ما، سایه همسایه مستدام، کاهش زباله مدیریت پسماند از دیگر برنامه های پیش بینی شده طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی است که تا پایان سال اجرایی می شود.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 49036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =