افتتاح ۲ ورودی جدید در خط ۶ مترو تا اسفندماه

مجری خط ۶ متروی تهران از افتتاح ۲ ورودی جدید در این خط خبر داد و گفت: علاوه بر ورودی‌های جدید، تجهیزات این ایستگاه‌ها نیز تکمیل خواهد شد.

عباس فتحعلی پور، مجری خط ۶ متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در رابطه با افتتاحیه‌ طرح‌های مترو در خط ۶ طی هفته‌های آتی، گفت: مهرماه امسال ۳ ایستگاه شهرزیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی (کوهسار) در قطعه شمالی خط ۶ به بهره‌برداری رسید تا جمع ایستگاه‌های تکمیل شده این خط به عدد ۲۳ برسد؛ به موازات پیگیری عملیات اجرایی احداث سایر ایستگاه‌های باقی‌مانده خط ۶، مسئله مهم تکمیل و راه‌اندازی ورودی‌های دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده نیز دنبال شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به موجب فعالیت‌های صورت گرفته، ۲ ورودی جدید برای ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران در آستانه افتتاح قرار گرفته‌اند.

مجری خط ۶ مترو در توضیح برخی جزییات این ورودی‌ها افزود: ایستگاه شهران در نزدیکی میدان الغدیر مجاور بزرگراه شهید همت واقع شده که دسترسی ساکنان محله‌های شهران جنوبی و کن به شبکه حمل و نقل ریلی را تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی ورودی دوم این ایستگاه که بین ایستگاه‌های شهرزیبا و شهدای کن قرار دارد، ۴ رشته پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور به مجموع امکانات ایستگاه شهران اضافه می‌شود.

فتحعلی پور با بیان اینکه ایستگاه مترو شهرزیبا نیز در منطقه ۵ و مجاور بزرگراه شهید باکری و میدان کودک شهر زیبا واقع شده است، یادآور شد: همزمان با افتتاح ورودی جدید این ایستگاه ۴ رشته پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور دیگر نیز در ایستگاه مترو شهر زیبا وارد چرخه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: عملیات ساختمانی و سازه‌ای هر ۲ ورودی جدید به پایان رسیده و با تکمیل برخی نازک کاری‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم حداکثر تا اوایل اسفندماه شاهد راه‌اندازی این ۲ ورودی و تقدیم آن به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 49123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =