تذکرات صنفی در محله انبارنفت ادامه دارد

شهردار منطقه ۱۱ با تأکید بر عزم جدی این منطقه در برخورد با موضوع سد معبر گفت: طرح رفع سدمعبر صنفی محله انبارنفت تداوم دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه اعلام کرد: عوامل اجرایی منطقه ۱۱ طی روزهای گذشته در چند نوبت همراه عوامل انتظامی و شهربان معبربان در محدوده بازار مواد غذایی انبارنفت حاضر شدند و تذکرات لازم را برای تسهیل تردد مردم در پیاده‌رو به اصناف دادند تا طرح انضباط شهری در این محدوده به اجرا درآید.

سیدامین طباطبایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این زمینه گفت: این طرح از ۵ ماه گذشته شروع شده و نیروهای ما حسب دستور شهردار منطقه مداوم در محدوده هستند.

طباطبایی ضمن ابراز تأسف از بی‌توجهی برخی کسبه به حقوق شهروندان افزود: مطابق قانون در صورت بی‌توجهی به تذکرات شفاهی و کتبی نسبت به پلمب واحدها اقدام خواهد شد.

وی همچنین هشدار داد: مغازه‌دارانی که حین تخلیه بار، پیاده‌رو را سد می‌کنند و سبب ترافیک و سدمعبر می‌شوند، تذکر و اخطار می‌گیرند.

طباطبایی همچنین بیان کرد: حین اجرای طرح، شهروندان همراهی می‌کنند و لزوم توجه کسبه نیز مهم است، با این حال ما مطابق وظیفه هرجا که لازم باشد، اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 49180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =