تعویض و همسطح‌سازی ۳۶۰ دریچه در شبکه معابر منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: عملیات مرمت، تعویض و همسطح‌سازی ۳۶۰ دریچه در شبکه معابر به منظور ارتقای ایمنی معابر شهری همگام با طرح تحولی بیست گانه خدمت انجام شد و تعویض و مرمت سایر دریچه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به ضرورت ارتقاء ضریب ایمنی شهروندان به هنگام تردد در معابر و بزرگراه ها بیان کرد: این دریچه ها به واسطه عوامل محیطی و تردد خودروها ممکن است دچار شکستگی و فرسودگی و یا مورد سرقت قرار گیرند.  

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به بازدید های میدانی و پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس ۳۶۰ دریچه نیازمند به تعمیر، تعویض و همسطح سازی در معابر نواحی یک، دو، سه و پنج شناسایی شد.

به گفته این مسئول از جمله مسائل و ناهنجاری های برخی معابر منطقه غیر همسطح بودن دریچه‌های منهول فاضلاب و اختلاف ارتفاع با سطح آسفالت معابر است که به منظور تامین امنیت شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، از ابتدای سال نسبت به مرمت، تعویض و همسطح سازی ۱۲۸ دریچه در ناحیه یک و ۱۶۳ دریچه در ناحیه دو، ۶۳ دریچه در ناحیه سه و ۶ دریچه در ناحیه پنج توسط عوامل اجرایی ۱۳۷ پلاس اقدام شده است.

شهردار منطقه ۱۹ افزود: در بزرگراه های شهید تندگویان، شهید کاظمی، شهید هاشمی، آزادگان، خلیج فارس، آیت الله سعیدی و معابر میعاد، شهید لطیفی، بهمنیار، شقایق، انقلاب، لقمان، شکوفه، برادران شهید شکری، سهیل، پوریای ولی، صالح آباد، علامه عسگری و ...مرمت، تعویض و همسطح سازی دریچه انجام شده است.

انتهای پیام / 

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 49780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =