محوطه‌سازی بوستان ترافیک در منطقه ۱۱ انجام شد

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به احداث ساختمان ترافیک در ناحیه ۴ این منطقه از پایان محوطه‌سازی این ساختمان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به احداث ساختمان ترافیک در محوطه‌ای واقع در بوستان شهید حججی گفت: به منظور تأمین فضای آموزشی برای آموزش ترافیک به کودکان و نوجوانان، ساختمان آموزش ترافیک واقع در بوستان شهید حججی ناحیه ۴ در حال احداث است که هم‌اکنون محوطه‌سازی این بوستان به پایان رسیده است.

موسوی تشریح کرد: به این منظور، مرمت و نوسازی جداول به طول ۳۵ متر، مرمت و اجرای تایل اطراف ساختمان به مساحت ۸۰ مترمربع، مرمت و اجرای سنگ فرش نوستالیت به میزان ۱۵ مترمربع و تسطیح و رگلاژ محوطه‌های موجود در بوستان به میزان ۷۰۰ مترمربع انجام شد.

حسن هدایی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دراین‌باره توضیح داد: بوستان ترافیک به بالابردن فرهنگ ایمنی تردد و آموزش و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، همچنین استفاده از حمل‌ونقل پاک (دوچرخه) کمک می‌کند که به این منظور، فضایی جدا از محوطه پارک ایجاد شده و بعد از آموزش‌های عملی مانند عبور ایمن از خیابان، تردد از بلوک عابر پیاده، استفاده از پل عابر، آشنایی با چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، استفاده از ایستگاه اتوبوس و تاکسی و... در این مکان آموزش‌های تئوری نیز به همراه نمایش فیلم ارائه می‌شود.

به گفته وی از دیگر برنامه‌ریزی‌ها برای این بوستان، برگزاری رویدادهای مهم مانند روز جهانی بدون خودرو، روز ملی هوای پاک، روز جهانی یادمان قربانیان حوادث، برگزاری آموزواره‌های فصلی و... است که همگی مرتبط با حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به اجرا درخواهند آمد.

گفتنی است؛ ساخت این بنا با متراژ ۳۰۰ مترمربع از اول آذرماه سال جاری آغاز شده و قسمت‌های مختلف آن، شامل کلاس آموزشی (۳ فضا)، اتاق اداری، اتاق مدیریت، اتاق کارشناسان، اتاق برق، آبدارخانه، بوفه، نمازخانه، انبار و سرویس بهداشتی عمومی و ویژه معلولین (۵ چشمه) است.

انتهای پیام/

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 49865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =