معابر محلات منطقه ۱۹ به مناسبت نیمه شعبان آذین‌بندی شد

شهردار منطقه ۱۹ از آذین بندی و اجرای ۱۰ هزار متر ریسه پرچمی، رنگی و نورپردازی در معابر محلات منطقه به مناسبت نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: در راستای ایجاد منظر شهری زیبا در نیمه شعبان شهرک بستان در ناحیه یک به طور ویژه با ریسه نوری بلوطی به طول ۲ هزار ۵۰۰ متر، ریسه سوزنی ۳ هزار و ۵۰۰ متر و ریسه شلنگی هزار و ۵۰۰ متر آذین بندی شده است.

همچنین نور پردازی و آذین بندی ویژه این ایام به صورت خاص همراه با ریسه های رنگی چراغ دار در این شهرک و میدان مادران شهید انجام و در شب ولادت مهدی موعود نورافشانی خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور آماده سازی شهر برای جشن، تبریک، تهنیت و شادباش به شهروندان ۱۰ هزار متر طول ریسه پرچمی و رنگی در معابر اصلی و فرعی نصب شده است.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: اکران ۹ عدد بنر به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در معابر، نصب ۱۹ هزار متر داربست، ۳ مورد طاق نصرت و برپایی ۳ غرفه پذیرایی و سن به منظور برگزاری جشن از دیگر اقدامات اداره زیبا سازی به مناسبت خجسته عید نیمه شعبان است.

فرهادی بیان کرد: پیش از این ریسه های بلوطی در بلوارهای میلاد، شکوفه، خیابان های میثاق و شهرداری به طول ۴ هزار متر که جلوه خاصی در این عید بزرگ در شب های منطقه می بخشد نصب شده است.

انتهای پیام /

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 50294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =