پایتخت در شب میلاد منجی عالم بشریت غرق در شادی و نور

سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و روز جهانی مستضعفان، با اجرای پویش «عزیزم مهدی» و اکران‌های ویژه در پایتخت، به استقبال نیمه شعبان رفت.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، در آستانه نیمه شعبان ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و روز جهانی مستضعفان، سازمان زیباسازی شهر تهران با اجرای پویش «عزیزم مهدی»، اکران‌های فرهنگی ویژه، نصب پرچم، نورآرایی، نورافشانی و برپایی المان‌های نوری در پایتخت آماده برپایی جشن‌های نیمه شعبان شد.

بر اساس این گزارش، اکران‌های فرهنگی ویژه این دهه مبارک، آماده‌سازی و نصب ۷ عدد تلویزیون شهری و رادیو حجمی با پخش مولودی و جشن، برپایی ۲۲ نما پرچم، ۸ هزار متر پرچم سامورایی، ۱۰۰ هزار متر ریسه رنگی، ۵ هزار تخته پرچم محله‌ای از اقدامات ویژه این ایام است.

سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین با اجرای نورآرایی ۳۲ سازه نوری و نورافشانی در میدان ولیعصر (عج)، نصب ۴۰۰ ردیف ریسه نوری بلوطی شکل در محور ولیعصر (عج) که جلوه‌ خاصی را به شب‌های پایتخت می‌بخشد، به استقبال میلاد امام زمان (عج) رفته است.

انتهای پیام/

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 50336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =